blogspot

Hire Me Direct

joi, 12 mai 2016

Vine vara, bine-mi pare!

Astazi, desi a fost putin inorat au fost temperaturi ridicate, 21 grade. Se anunta temperaturi de peste 30 de grade, asadar sa ne pregatim de varaaaa. Eu una abia astept sa punem in dulapuri puloverele si paltoanele si sa spunem bun gasit rochitelor si sandalutelor.
Fetitele mele abia asteapta si ele sa mergem la mare, sa se distreze in apa, sa faca plaja. Fetita mea cea mare deja mi-a spus sa incepem sa cautam costume de bani...ati citit bine, costume...caci vrea mai multe, "macar doua" :)
Anul trecut nu am reusit sa ajungem la mare, dar anul acesta cu siguranta ca vom face tot posibilul sa ducem fetele. Mai ales ca sunt atat de incantate de apa, iar aerosolii de dimineata si de seara fac minuni pentru copii.
Asadar, sa vina vara!!!! O asteptam cu nerabdare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu