blogspot

Hire Me Direct

joi, 5 mai 2016

Lenjerii de pat de lux la cele mai mici preturi

Cumnata mea s-a mutat de curand in locuinta noua. Sambata suntem invitati la ei, dar nu ne putem duce cu mana goala...ce sa ii luam insa? Are de toate, nu prea le lipseste nimic; eram in pana de idei, cand o prietena mi-a dat o idee excelenta: o lenjerie de pat. Ea mi-a recomandat lenjerii de pat de lux la cele mai mici preturi. Un cadou minunat; nu dai gres niciodata cu o lenjerie de pat, toata lumea foloseste asa ceva, astfel incat este bine venita oricand.
Lenjeriile de lux reprezinta piesa de top a calitatii, confectionate din materiale naturale din fibra de bumbac sau de bambus, cu cusaturi realizate cu precizie, imprimeurile fiind de cea mai buna calitate, extrem de rezistente pana si la temperaturi de 60 de grade.
Lenjeriile sunt ambalate in cutii extrem de elegante, astfel incat ideea de cadou este una minunata. Am descoperit un model de lenjerie extrem de frumos si de vesel si nu am mai stat pe ganduri: este exact ceea ce trebuie sa cumpar. Este facuta in Turcia, din bumbac Poplin, o tesatura subtire de bumbac mercerizat, pentru produse fine, cu fire de urzeala mai subtiri, pentru o rezistenta ridicata in timp. Sunt convinsa ca in aceasta lenjerie, vei avea un somn odihnitor, beneficiind de lejeritate si de confort intreaga noapte, scapand de problema transpiratiei, care afecteaza multa lume.

Si pentru ca am ramas placut impresionata de seturile de lux, ce contin o patura de lux si o lenjerie de pat matrimonial din bumbac, am hotarat sa imi inoiesc si eu patul cu una. Patura este foarte groasa si pufoasa, iar lenjeria este din bumbac 100 % Poplin. Sunt convinsa ca va imbraca perfect patul nostru, iar noi vom fi multumiti de calitatea bumbacului Poplin.

In timp ce ma uitam pe site cautand de zor cadoul perfect pentru cumnata mea, fetita mea a descoperit o lenjerie foarte frumoasa, pentru pat de o persoana. cu Printese si impreu 3D si nu am putut sa nu dau curs rugamintilor ei si sa i-o comand. Daca o vedeati ce fericita alerga prin casa, bucuroasa ca are o lenjerie noua :)



Cred ca am facut cele mai frumoase alegeri si sunt sigura ca lenjeria va fi extrem de apreciata de cumnata mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu