blogspot

Hire Me Direct

vineri, 17 iulie 2015

Rochite pentru gravide si alaptare!

Cat timp am fost insarcinata, imi gaseam cu greu ce sa imbrac..un tricou al sotului, o pijama mai larga..pana am descoperit depozituldelenjerie. Aici am gasit foarte multe rochite pentru gravide, foarte comode, super usoare. Nu a mai fost nevoie sa ii imprumut tricourile sotului ;) De asemenea, am gasit rochite pentru alaptare; astfel incat noaptea sa nu fiu nevoita sa imi schimb pijamaua (avand in vedere ca pitica se trezea destul de des..si chiar si acum, la varsta de 1 anisor, tot se mai trezeste o data sau de doua ori).
Stim cat de important este pentru o gravida sa arate asa cum se simte: extraordinar. Hainele pentru gravide pun in valoare frumusetea viitoarei mamici prin eleganta, rafinament si calitatea excelenta a materialelor folosite. 
Trucurile de moda si stil din sarcina te ajuta sa iesi din cotidian si sa afisezi un aspect adaptat celor mai noi tendinte in moda. Nu trebuie sa devii comoda in vestimentatie odata cu cresterea burticii, ci trebuie sa alegi cele mai chic si stilate hainute pentru a fi in pas cu moda. Nu trebuie sa iti acoperi corpul din cap pana in picioare.

Mitex Banana Split Top by MITEX


Este o rochita pentru gravide, foarte lejera si comoda, care iti ofera in fiecare moment lejeritatea de care are nevoie o viitoare mamica. Are in compozitie 94 % bumbac si 6 % elastan.
Pret: 154.22 LEI.

Italian Fashion Dagna kr.r. by ITALIAN FASHION


Este o rochita de noapte, cu maneca 3/4, confectionata din bumbac 100 % de inalta calitate.
Pret: 112,47 LEI.

Acestea sunt cele doua articole pe care mi le-am ales eu. Mi se par minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu