blogspot

Hire Me Direct

vineri, 10 iulie 2015

Pareo senzational!

Pentru ca este vara, este cald...si mergem la mare, am primit un pont de un site foarte interesant costume-baie.ro, de unde ne putem achizitiona costume de baie intr-o singura bucata, in 2 bucati, in 3 bucati, dar si rochite de plaje si pareo.

Pareo D Arizona (6) Rosu by MARKO


Un astfel de articol mi s-a parut foarte interesant pentru concediul la mare de anul acesta. Are o lungime de 100 cm, latime de 100 cm iar in compozitie are 80 % poliamida si 20 % elastan. 
Unul din obiectele vestimentare care nu trebuie sa lipseasca in acest an in concediu este pareo-ul. Pareo-ul, numit si sarong, este o esarfa de dimensiuni mult mai mari decat una obisnuita, cu croiala ampla si de obicei cu un model exotic imprimat, esarfa care se infasoara in jurul corpului pana in zona taliei sau pana deasupra pieptului, unde se fixeaza prin inodare. Pareo-ul este o componenta  importanta a tinutei de plaja pentru femei, fiind purtata ca o fusta ampla peste costumul de baie. Se poate spune deci ca, pareo-ul este o inovatie care a creat valva printre doamnele si domnisoarele pasionate de moda, in primul rand datorita caracterului sau practic si multifunctionalitatii.
  

Bineinteles ca imi trebuie si un costum e baie ;). L-am ales pe acesta, in doua piese, cupele captusite si prevazute cu armatura metalica; sutienul este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere, cu buretel push-up si bretele reglabile; disponibil pentru marimile S, M, L, XL; slipul este unul clasic. Este realizat din tesatura italiana Carvico - rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip, perfect opac si asigura uscare rapida.
Va plac alegerile mele pentru acest sezon la mare? Eu zic ca sunt superbe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu