blogspot

Hire Me Direct

vineri, 1 aprilie 2016

Am testat noul balsam Silan Silk&Oils multumita Buzzstore!

Exact acum o saptamana am primit acasa kitul de Buzz Silan Silk&Oils format din:
- 1*balsam de rufe Silan Soft*Oils Gold 1.5 L pentru 50 de spalari
- 10*mostre balsam de rufe Silan Soft*Oils pentru prieteni
- 10*brosuri informative pentru prieteni
- 1 cadou Silan Soft&Oils - un umeras foarte frumos
- 1*ghid de BUZZ
Deja am spalat de 2 ori pana acum cu el, o data hainutele fetitelor si astazi hainutele noastre. Fetita mea cea mare mi-a spus ca rochita ei miroase extraordinar de "parfumat". De astazi si rochita mea miroase superb.
Balsamul de rufe Silan Soft&Oils a fost special creat pentru a ne oferi o experienta unica de ingrijire. Hainutele sunt acum moi si intens parfumate. Silan Soft&Oils este o combinatie fascinanta care intrepatrunde mireasma florilor elegante cu notele lemnoase senzuale, mosc si o atingere delicata de vanilie.
Ingrijire si rasfat cu uleiuri pretioase parfumate - asta am descoperit folosind noul Balsam Silan Soft*Oils.
Daca vreti sa participati si voi la campanii si sa testati produse intrati aici si creati-va cont.









Concluzia: rezultat final fascinant, tesaturi moi si miros unic!

3 comentarii: